Etude – make-up a péče, které vytvářejí dokonalý vzhled
Vytvořte si vlastní seznam pro líčení!
	ETUDE je jihokorejská kosmetická značka, která reprezentuje a propaguje kulturu líčení.
	ETUDE je přítomna v důležitých okamžicích života mladých žen, jako je první líčení. Značka nabízí produkty vysoké kvality a služby, aby líčení bylo zábavným a příjemným zážitkem.
	ETUDE se snaží pomoci každé ženě najít její unikátní styl a krásu, přičemž nabízí širokou paletu barev a kouzelné designy svých produktů.
	Výhody produktů:
- Přirozené a bezpečné složky.
- Vynikající kvalita.
- Cenově dostupné.
Široká nabídka, která zahrnuje produkty péče o pleť, dekorativní kosmetiku, parfémy a doplňky.
	Koncept ETUDE House:
	Značka věří, že dekorativní kosmetika a její používání by neměly být běžné a nudné. Motto zakladatelů zní: "Hraj si a buď krásná!", což je určeno pro ženy, které chtějí svůj život učinit barevnějším, plným zážitků a výjimečným. Produkty ETUDE jsou perfektní volbou pro každého, kdo chce přidat trochu barvy do každodenního života a zapomenout na nudný make-up.

 
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                                                             
                                                             
                                                             
                                                             
                                                                     
                                                                     
                                                                     
                                                                     
                                                                     
                                                                     
                                                                     
                                                                     
                                                                     
                                                                     
                                                                     
                                                                     
                                                                     
                                                                     
                                                                     
                                                                     
                                                                     
                                                                    